Convocatoria: Jefa/e de Gabinete del Área de Dinamización Comunitaria – Ayuntamiento de Cardedeu (Barcelona) (Plazo: 13 de enero de 2026)

Jefa/e de Gabinete del Área de Dinamización Comunitaria – Ayuntamiento de Cardedeu (Barcelona)

Organismo: Ayuntamiento de Cardedeu (Barcelona)

Requisitos

  • Estar en possessió de titulació universitària de Grau o Llicenciatura universitària, preferentment en l’àmbit de les Ciències Socials 
  • Acreditar el coneixement adequat, oral i escrit, de la llengua catalana, en concret, amb el nivell de suficiència de català (nivell C1) 
  • No estar inhabilitat/da per a l’exercici de funcions públiques per Sentència ferma, ni separat/da del servei o acomiadat/da mitjançant expedient 
  • No trobar-se inclòs en cap de les causes d’incapacitat o incompatibilitat legalment establertes. 
  • Haver satisfet la corresponent taxa de 32,25€, de conformitat amb allò establert a l’Ordenança fiscal núm

Solicitudes: 

  • Sol·licitud/instància específica 
  • Document nacional d’Identitat o passaport vigent 
  • Fotocòpia de la titulació exigida (Grau universitari o Llicenciatura universitària) o fotocòpia del rebut que acrediti el pagament dels drets d’expedició del títol 
  • Fotocòpia del certificat que acrediti el coneixement del Nivell C1 de llengua catalana 
  • Declaració de no estar inhabilitat/da per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat/da mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració pública. 
  • Document justificatiu de l’abonament de la taxa de 32,25 euros. En cas d’estar en situació d’atur, justificant de l’abonament de la taxa de 5 euros, juntament amb el document acreditatiu de la inscripció al SEPE. 
  • Currículum i document Excel amb la relació dels mèrits que la persona aspirant desitgi fer constar per ser valorats pel tribunal qualificador de conformitat amb el que preveuen les presents bases.

Plazo de presentación: Hasta 13/01/2026 (Susceptible a error de cálculo, comprobar siempre)

Bases

Bases

Convocatoria

Si te presentas a esta convocatoria y consigues este empleo infórmanos para llevar un control de la utilidad de este servicio: ¡GRACIAS!

0 Comentarios

No hay comentarios aún

Puedes ser el primero para comentar esta entrada

Deja un comentario