Técnica/o Media/o de Innovación – Ayuntamiento de Vilanova i la Geltrú (Barcelona), Entidad Pública Empresarial Local Neàpolis

Organismo: Ayuntamiento de Vilanova i la Geltrú (Barcelona), Entidad Pública Empresarial Local Neàpolis
Requisitos:
- Tenir una titulació universitària oficial: Diplomatura o equivalent, o superior.
- Llengua catalana: els aspirants hauran d’acreditar el coneixement corresponent al nivell de suficiència de català (nivell C1), amb independència de la seva nacionalitat. En cas de no acreditar-lo, hauran de realitzar la prova corresponent.
Solicitudes:
La presentació de sol·licituds es farà mitjançant presentació d’un tràmit en línia – sol·licitud genèrica – indicant la candidatura a la present convocatòria, en el termini de 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria respectiva al BOE.
Així mateix, es poden presentar al Registre General de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, a les Oficines de Correus en la forma reglamentàriament establerta (correu certificat administratiu) o per qualsevol de les altres modalitats establertes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques.
En les dues últimes modalitats, caldrà enviar còpia escanejada de la sol·licitud segellada per l’organisme receptor, dins el termini establert, a l’adreça electrònica info@neapolis.cat. Documentació que caldrà presentar en el tràmit en línia i en la resta de modalitats:
- Sol·licitud de presentació a les proves de personal marcant la casella que correspongui de justificació del nivell de llengua requerit.
- Declaració d’al·legació i càlcul de mèrits (excel).
- Currículum vitae.
Plazo de presentación: Hasta el 15/08/2025 (Susceptible a error de cálculo, comprobar siempre)
Bases:
Si te presentas a esta convocatoria y consigues este empleo infórmanos para llevar un control de la utilidad de este servicio: ¡GRACIAS!
0 Comentarios
No hay comentarios aún
Puedes ser el primero para comentar esta entrada