Convocatoria: Técnica/o de Administración General – Ayuntamiento de Riudoms (Tarragona) (Plazo: 26 de octubre de 2026)

Técnica/o de Administración General – Ayuntamiento de Riudoms (Tarragona)

Organismo: Ayuntamiento de Riudoms (Tarragona)

Requisitos: 

Posseir una titulació oficial de llicenciatura, grau o diplomatura, i estar en condicions de tenir l’acreditació corresponent en la data que acaba el termini de presentació de sol·licituds per prendre part en el concurs oposició. 

Posseir el certificat de nivell C1 de català emès/expedit per l’òrgan competent, o alguna de les titulacions equivalents d’acord amb el Decret 37/2024, de 6 de febrer, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, l’Ordre PLG/58/2025, de 9 d’abril, sobre els certificats, els diplomes i els títols vàlids per acreditar els coneixements de llengua general de català davant les administracions públiques, al marge dels ensenyaments obligatoris i post obligatoris no universitaris i l’Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Direcció General de Política Lingüística en allò que continua vigent.

Solicitudes:

Cal presentar una instància, segons model normalitzat de sol·licitud d’admissió, que es pot descarregar des de la pàgina web de l’Ens, https://www.riudoms.cat/recursoshumans, i que s’adjunta com a Annex a aquestes Bases, i tramitar-ho d’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya

Plazo de presentación: Hasta 26/10/2026 (Susceptible a error de cálculo, comprobar siempre)

Bases: 

Bases

Convocatoria

Si te presentas a esta convocatoria y consigues este empleo infórmanos para llevar un control de la utilidad de este servicio: ¡GRACIAS!

0 Comentarios

No hay comentarios aún

Puedes ser el primero para comentar esta entrada

Deja un comentario